יום רביעי, 9 בינואר 2013

להתאהב בכל פעם מחדש ב-Radisson Hotel Cleveland ,אינדיפנדנס, אוהיו, ארצות הברית

אינדיפנדנס, אוהיו, ארצות הברית, Radisson Hotel Cleveland

Radisson Hotel Cleveland

המיקום המרכזי של Radisson Hotel Cleveland יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של קליבלנד כמו למשל אנדרטת החיילים והמלחים, המרכז המרובע פלייהאוס וTower City Center אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בRadisson Hotel Cleveland תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

אורחי המלון יכולים להירגע על שפת בריכת השחייה או לנצל את המועדון כושר לפעילות גופנית. אם הינכם רוצים להישאר אקטיביים בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את מכון הכושר המאובזר והמיקצועי. לנוחיות האורחים, הRadisson Hotel Cleveland נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים הגדולים ונוחים של Radisson Hotel Cleveland תיהנו מכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים שקטים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה ובנוסף הם ממוזגים.

הבר של Radisson Hotel Cleveland מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נוחה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל מגדל טרמינל, בעוד Willard Park ומרכז הכנסים של קליבלנד במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ההתחנה Tower City–Public Square Rail Station נמצאת במרחק 10 דקות הליכה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, קזינו, שייט בסירה, הליכה, אופניים, מגרש כדורגל, פעילויות ימיות, דיג, אגם, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, קומת מנהלים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צ'ק-אאוט מאוחר (בכפוף לזמינות)

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

המלון מציע שירות החנייה .

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 732 ביקורות אורחים
420 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 409 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 35 ביקורות שאמרו שהחניה הייתה נוחה, ורק 11 אמרו שהיא לא הייתה
98 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 81 חשבו שהמחיר היה הוגן
70 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 65 ימליצו לאכול בה
17 אורחים חשבו שהחדרים היו רועשים
מצאנו 10 ביקורות בהן נאמר שהמיטות היו מאד נקיות, ורק 14 אמרו שלא

651 Huron Road, קליבלנד, אוהיו ארצות הברית


   

hotels-seeker.com Radisson Hotel Cleveland (Ohio) למציאת דילים מבין מאות אתרים בחיפוש אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר בRadisson Hotel Cleveland (Ohio) באתר hotels-seeker.com.

Radisson Hotel Cleveland
אינדיפנדנס
אוהיו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה